fbpx

Garantiitingimused ja Toodete Hooldamine

Pange tähele tootega kaasnevaid hoiatusi ja juhiseid! 
Kui toote kasutamise osas tekib küsimusi, siis kontkateeruga meie Klienditoega aadressil info@aiamoobel.ee

Hooldusjuhend

Plasttoolide ja laudade puhastamiseks kasutage vett ning värvituid ja mitteabrasiivseid vedelaid pesuvahendeid- soovitavalt pigem kerget seebivett ja sedagi vaid vajadusel. Kindlasti mitte kasutada karedaid pesusvamme või pesuharju! Kasutage plastpindade puhastamiseks alati puhast vett ja pehmet puhast riidelappi. 

Vältige pikaajalist kokkupuudet värviliste- või rasvainetega, sest need võivad polümeeri imenduda ja jätta plekke. Samuti vältige pikaajalist kokkupuudet pesuvahendite või happeliste lahustitega.
Ärge kasutage abrasiivseid puhastusvahendeid, mis võivad toodet mõjutada, nagu abrasiivid, klaasipuhastusvahendid, mopid jne. Ärge kasutage kõrgsurvevee puhastusvahendeid, kuna need võivad polümeeri mõjutada.

Kui metalltoodetele on tekkinud puudulikust hooldusest tingitud kriimud või roostelaigud, saab neid kahjustatud kohti poleerimisega veidi parandada. Kandke kahjustunud kohale antioksüdeeruv krunt ja lõpuks särav emailvärv.

Ärge hoidke tooteid pidevalt ja pikka aega õues. Need tooted sobivad küll intensiivseks, kuid mitte püsivaks või alaliseks välitingimustes kasutuseks. Ajal, mil tooted ei leia aktiivset kasutust, hoidke neid nende kasutusea pikendamiseks kohas, mis on kaitstud päikesevalguse, niiskuse, soolase keskkonna, mustuse ja kõrge temperatuuri eest. Soovitatav on tooteid mitte kinni katta. 

Tootja ei soovita kasutada sünteetilisest kiust, puidust, alumiiniumist, roostevaba terasest jne tooteid kõrge soolasusega keskkondades.

Sünteetilisest kiust ja kangast tooteid on vaja puhastada vähemalt kaks korda aastas, et eemaldada võrgu ja kiudude vahele kogunevat mustust. Seetõttu vältige värviliste või rasvaste ainete (nagu päikesekreemid) pikaajalist kokkupuudet sünteetilisest kiust ja kangast toodetega, kuna need võivad sellesse materjali imenduda ja jätta püsivaid plekke. Nende puhastamiseks on soovitatav kasutada puhast vett koos vedelate, värvitute ja mitteabrasiivsete pesuvahenditega. Laske veel ja kergel pesuaine segul mõni minut mõjuda ja seejärel vajadusel puhastage pinda painduvate ja õrnade  harjastega kergelt harjates. Pärast seda loputage hoolikalt puhta veega.

Kui kasutate puhastamiseks veesurvesüsteeme, olge ettevaatlikud pindade kahjustumisega. Sünteeskiud ja kangad on soovitatav enne talveks ladustamist korralikult puhastada ja kuivatada ning korrata toimingut hooaja alguses.

Üldgarantii

Koduseks kasutuseks:

Kõigile SIESTA kaubamärgiga toodetele, mis on mõeldud kasutajatele koduseks kasutamiseks, kehtib tavakasutusel ja korrapärasel hooldusel 3-aastane garantii tootmisdefektidele, mis mõjutavad toote funktsionaalsust. 

Ostja peab alati arve või kviitungiga tõendama ostetud toote omandiõigust. Kuni 3 aasta jooksul pärast toote Ostjale tarnimist peab Ostja tõendama, et toote mittevastavus või siis tootmisdefekt oli olemas juba enne toote Ostjale tarnimist.

Mittekoduseks kasutuseks:

Mittekoduseks kasutamiseks (müük eraisikutele, juriidilistele isikutele nende äri- või kutsetegevuseks), näiteks majutusärid, ürituskorraldus, kogukondlik tegevus jne, saab kaupu eristada vastavalt tootekataloogi järgi:

CONTRACT & RATTAN tootekataloog:

Tootja SIESTA annab tootele garantii kaheks aastaks alates tarneajast.

GARDEN tootekataloog:

Tootja SIESTA annab GARDEN toodetele ühe aastase garantii alates tarneajast.

Antud tootjagarantiid antakse tavapärastele toodete kasutus- ja teenindustingimustel kõikide tootmisdefektide vastu, mis mõjutavad toodete funktsionaalsust.
Garantii ei kata defekte ja vigu, mis tulenevad toote loomulikust vananemisest või kasutamisest põhjustatud kulumisest, kriimustustest. Näiteks ei kata käesolev garantii värvimuutusi ja/või  värvide varjundeid, materjalide tekstuuri muutumisi, pragude, kriimustuste, värvi lõhenemiste ja koorumiste ning toote sihtotstarbelise kulumise tõttu tekkinud kahjustusi jne. 

Pretentsioonide ja kaebuste tekkimise korral pööruda viivitamatult AIAMÖÖBEL OÜ klienditeeninduse poole info@aiamoobel.ee  Kui pärast toote ülevaatamist leitakse, et meie toote tootmisprotsessis on olnud viga, võib ainult AIAMÖÖBEL OÜ määrata toote parandamise, asendamise või selle hinna alandamise võimaluse.

ÄRGE UNUSTAGE palun alles hoidmast mööblile kinnitatud partii-etiketti garantii kehtivuse ja müügiarve või toote müügikviitungi kohta. Pange tähele, et iga nõuetele mittevastava toote puhul tuleb AIAMÖÖBEL OÜ-d TEAVITADA KOHESELT lisades kindlasti selgitavad kirjeldused ning fotod väidetava defekti kohta, millel on näha kogu toode ning erinevad toote kahjustused või mittevastavused. Fotosid tuleb teha erinevate nurkade alt, et saaksime juhtunut uurida. Palume lühidalt selgitust selle kohta, millal, miks ja kuidas toode kahjustada on saanud. Vastav e-mail saatke palun:  info@aiamoobel.ee  Survevalutoodetel lisage palun ka foto tootel olevast markeeringust ehk tootja ajatemplist.

Lisainformatsioon

  1. Transpordikulud remondi või asendamise korral kannab Ostja.
  2. Tahtlikust kahjustamisest, hooletusest või väärkasutusest tulenevad toote defektid tühistavad garantii. Igasugused järgnevad juhuslikud tootekahjud ja nendega seotud nõuded garantiile on eelpool loetletud tegevustest tulenevalt samuti tühised. 
  3. Selle dokumendiga antud garantii piirdub toote väärtusega.
  4. Kohaldatava õigusega lubatud ulatuses välistab antud dokument igasuguse kaudse garantii. 

Tekkis küsimusi?

Kirjuta meile info@aiamoobel.ee. Tellimustega seotud küsimused edastada otse tellimused@aiamoobel.ee

AIAMÖÖBEL OÜ